פרסום ראשון: בניו של הרב אברג'יל הגיעו לפגישת פיוס במעונו של הגר"ש בעדני

    איתי גדסי 2 Comment on פרסום ראשון: בניו של הרב אברג'יל הגיעו לפגישת פיוס במעונו של הגר"ש בעדני
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ש'קול חי' חשף אמש את מכתבו של מ"מ ראש עיריית נתיבות מטעם ש"ס על הדרתו מהתנועה לאחר ששיתף פעולה ותמך בבחירות במפלגתו של אלי ישי, הגיעו הצדדים להבנות ולשיחות על שיתוף הפעולה ועל איחוי הקרעים.

    הקרע הספרדי • אמסלם משיב אש: "מעלימי משקר בשמי"

    הבוקר, נכנסו למעונו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני, הרבנים יוסף חיים וישראל אברג'יל, בניו של הגאון הגדול הרב יורם אברג'יל זצ"ל, אשר ממשיכים את דרכו ואת ניהול מוסדותיו ורשת הכוללים ברחבי הארץ.

    במהלך השיחה בירך הגר"ש בעדני את הרבנים אברג'יל, שיזכו להמשיך ולהפיץ תורה בארץ ישראל. ושמע מהם על הפעילות העניפה שנעשית ברחבי הארץ ובנתיבות. הגר"ש בעדני אמר כי הוא שמח על שיתוף הפעולה של הרבנים אברג'יל עם תנועת ש"ס, שבע"ה ילך ויתחזק.

    לדברי גורמים בחצרו של הרב אברג'יל ישנה התקדמות חיובית ורצינית במגעים לשיתוף פעולה הדוק וצמוד עם הרבנים אברג'יל, בתיווך ותמיכת חבר המועצת הגר"ש בעדני שליט"א.

    גם גורמים בש"ס בירכו בשיחה עם "קול חי" את ההתקרבות בין הצדדים. "למרות הקרע שנוצר בבחירות, אנחנו שמחים מאוד על כך שהרבנים אברג'יל יהיו חלק מתנועת ש"ס בארץ".

    כזכור, אמש כתב מ"מ ראש עיריית נתיבות יעקב מעלימי אשר נתמך בבחירות על ידי הרב אברג'יל כי "הובהר לי בצורה ברורה שאני לא רצוי בתנועת ש"ס לאור זאת שבבחירות האחרונות שמעתי לדעתו של מורי ורבי הצדיק הרב יורם מיכאל אברג'ל זצוק"ל לתמוך ברשימת "יחד"

    גורם פוליטי מקומי מנתיבות אמר ל"קול חי" כי "אם לא תהיה לנו ברירה, וש"ס לא תספק את הסחורה, אנחנו נלך עם דגל התורה. כבר היום אנחנו אתם ברשימה משותפת" (ברשימה המשותפת 5 מנדטים, אחד מהם של דגה"ת, א.ג.).

    גורם בדגל התורה אמר ל"קול חי": אף אחד לא פנה אלינו לריצה עצמאית בלי ש"ס. ולא מדברים על בחירות מקומיות 3 שנים לפני המועד, בפרט לא שיש לנו הסכמים ארציים עם ש"ס".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אביהם זצ"ל שהכיר את שני הצדדים דווקא תמך באלי ישי…
      בטח בוכה עכשיו בשמים שעושים כנגד צוואתו, עצוב

    2. 1

      חזק אוהבים את הרבנים אברגל יוסף חיים וישראל שס זה גדולי תורה